Известие

Collapse
No announcement yet.

Не пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не пали

    Пичове, дайте съвет моля.

    Не иска да запали-върти, но не пали.Сиптоматиката е същата, като в случайте, когато не разпознава ключа, с малката разлика, че не ми свети индикацията "ключ" на таблото.BTW по принцип имам проблем с разпознаването на ключа, но като цяло никога не се е държала толкова недружелюбно - вече 4-ти ден не пали.

    Ако проблемът е записана грешка, поради неразпознаване на ключ, според вас има ли вариант, чрез откачане на акумулатора за известно време да пренебрегне тази грешка?
    ПП
    Проблемът е, че е пред офиса, който е извън града и май тябва да ползвам пътна помощ.
    Last edited by TheLemonSong; d.m.y г., 13:36.
    Alfa 156, 1.9 JTD
    Alfa 166, 2.4 JTD

  • #2
    Колега за каква кола става въпрос? Може да е от датчик на колянов вал.
    Alfa 166jtd,1999

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от TheLemonSong Покажи съобщение
      Пичове, дайте съвет моля.

      Не иска да запали-върти, но не пали.Сиптоматиката е същата, като в случайте, когато не разпознава ключа, с малката разлика, че не ми свети индикацията "ключ" на таблото.BTW по принцип имам проблем с разпознаването на ключа, но като цяло никога не се е държала толкова недружелюбно - вече 4-ти ден не пали.

      Ако проблемът е записана грешка, поради неразпознаване на ключ, според вас има ли вариант, чрез откачане на акумулатора за известно време да пренебрегне тази грешка?
      ПП
      Проблемът е, че е пред офиса, който е извън града и май тябва да ползвам пътна помощ.
      Нищо не пречи да пробваш с откачане на акумулатора,но подобни номера ми е правила при слабичък акумулатор... Така че пробвай и с друг,може и с кабели. Друг е въпроса ,че и при скапан датчик на коляновия вал се държи по същия начин. Трудно е да го усетиш на място.
      ...
      155 1,6 TS 16V `96
      166 2,4 JTD `99
      147 1,9 JTDm 8V `07

      Comment


      • #4
        Колеги, става въпрос за 166, 2.4 JTD, 1999, 136hp.
        А иначе акумулатора е без проблеми, в това съм сигурен.
        Колко пари е въпросният датчик?
        Питам, защото под наименованието "датчик на коляновия вал" намирам няколко варианта ( датчик обороти; управление на двигателя; запалителен импулс; положение на разпределителния вал и.тн)
        Last edited by TheLemonSong; d.m.y г., 15:22.
        Alfa 156, 1.9 JTD
        Alfa 166, 2.4 JTD

        Comment


        • #5
          Мисля че беше около 50,60лв но не съм сигурен.
          Alfa 166jtd,1999

          Comment


          • #6
            Тука има все проблеми от твоя род, всички на 166, даже и на 156, 2.4, според мен, 90% сочат към датчик на колянов/разпределителен вал и към качествена диагностика, погледни ги когато имаш повечко време, полезни са.....

            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EB%FF%ED%EE%E2
            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EB%FF%ED%EE%E2
            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EB%FF%ED%EE%E2 - последното мнение !
            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EB%FF%ED%EE%E2
            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EB%FF%ED%EE%E2
            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EB%FF%ED%EE%E2
            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EB%FF%ED%EE%E2
            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EB%FF%ED%EE%E2
            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EB%FF%ED%EE%E2
            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EB%FF%ED%EE%E2
            sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

            Comment


            • #7
              Благодаря!
              Междувременно и след 5-дневни опити взе, че изведнъж запали.Странно.
              Сега е при Рокера за диагностика.Утре ще има резултат, надявам се.
              Alfa 156, 1.9 JTD
              Alfa 166, 2.4 JTD

              Comment


              • #8
                Колега да не е била замръзнала нафтата, ще чакаме да видим какво ще излезе на диагностиката.
                Last edited by Megadet; d.m.y г., 15:18.
                Alfa 166jtd,1999

                Comment


                • #9
                  здравеите колеги, искам да попитам, свети ли некаква лампа за грешка като на пример (диузата) която е на таблото. според мен това явление може да е от мн работи, но ако е датчик е този на распределителния вал. споделиям си мнението. успех
                  мисли, преди да дейсваш !!!

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщение
                    Колега да не е била замръзнала нафтата, ще чакаме да видим какво ще излеле на диагностиката.
                    То и при тия никакви студове ако замръзне нафтата...
                    ...
                    155 1,6 TS 16V `96
                    166 2,4 JTD `99
                    147 1,9 JTDm 8V `07

                    Comment


                    • #11
                      На Кадафи нафтата мръзне спокоино и при минус 5
                      личен опит
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #12
                        и при мен пали мн тромаво сутрин и ако е седяла повече от час загасена, но запалели няма проблем след това може да си гасиш и палиш колкото си искаш,имали начин да пада нафтата или е датчик и при мен
                        156 1.9 JTD 105hp

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от b0jo Покажи съобщение
                          и при мен пали мн тромаво сутрин и ако е седяла повече от час загасена, но запалели няма проблем след това може да си гасиш и палиш колкото си искаш,имали начин да пада нафтата или е датчик и при мен
                          Мене ми се струва че ти е слаб акумулатора Начално палене трудно, а после е лесно защото вече е зареден
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #14
                            Не е съвсем задължително . Аз го имам подобен проблем. Акумулаторът е Бош С5 - 77Ач с 780 А стартов ток на 1 г. Алтернатора ми зарежда на около 14,1 В. И пак първото палене е мързеливо. Даже колкото по-топло става, толкова по-бавно пали. А стартера върти като побеснял, нали вече маслото е по-редичко.
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                            Comment


                            • #15
                              добре а защо след като съм карал и след час пали пак така,ако е от акумолатора по тази логика трябва на другата сутрин да няма грам ток,нещо друго е според мен ето и колегата казва че и той има същия проблем с изправен акумолатор и моя е ок замерен е наскоро.Някои с горивото не е ли имал проблем примерно да се връща обратно като е в покои колата,нещо такова ми се върти в главата.
                              156 1.9 JTD 105hp

                              Comment

                              Working...
                              X